The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Sonata, nw ja Niskalaaki vetivät kovat keikat. Kympillä mukana ja muisti jopa sanojakin vaikka ei ole pitkään aikaan mtn muuta kuin Onsea kuunnellutkaan.
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
juu mullaki vähä tuo muu musiikki jääny vähemmälle viimisen kuukauven puolen toista aikana ku on tuota Oncea pitäny kuunnella. Ghost Love Score on kyllä niin ihana biisi että.
Tuskan perijantai meni kyllä mulla vähä ohi ku ei ollu ku lauvantaile lippu, mut olin silti manalasa jatko klubilla, samoin thorstaina stella staarissa warm upissa. sillo sielä soitti Insomnium ja Barathrum, jokka oli kyllä näitten festareitten parasta antia, Barathrumia lukuun ottamatta, Demonos Sova oli taas niin aineissa ettei keikasta meinannu tulla yhtään mitään. legendan mukaan Barathrumin viimonen keikka, koskaan. mut Insomnium oli kuiteski hieno, tämän vuojen suurin yllättäjä. lauvantaina jakso sit nukuttaa niin myöhään etten kerinny muutaku näkemään ensin Eepan ja Leijan pikaseen ja sit Death Angelin, joka kirvoitti ansaitusti niitä "Rässiä Perkele!"-huutoja. NightFisut oli tämän vuojen Turskan ehkä se pahin pettymys, mikä on tietysti harmi ku ainaki mie tulin pää asiassa kattoon niitä. siis olihan ne paras ja hienoin bändi ja jne. mut niitten keikka oli lyhyt ja jotenki jotaki siitä jäi puuttumaan. ne ois voinu olla parempiaki. onneksi oli tampereele kattomasa niitä Saunassa, ne vestarit pelasti minun kesän. sit menin Tavastialle kattoon Manitouta, mikä soitti kans lyhyen keikan, ja enkä tuntenu yhtään niitten biisiä. mitäkähän niile on tapatunu? sunnuntaina olin sit siinä aian takana kuuntelemasa Rautiaisen Timppaa ja Duo Otsanappia, siinä on kans hieno bändi. harmi vaan ku siinä keikan aikana vasta muistin että minunhan piti tänä vuona mennä niitten keikalla sinne ihan etu riviin huutelemaan että "Timppa Presidentiksi". nooh, ne vaalithan on vasta 2006 että ens vuonaki kerkiää vielä. DIO:a kuuntelin kans siitä aian takkaa, tosin siirryin sinne VR:n rata pihan puolelle mistä näki aian yli pari biisiä ennen loppua 4 järijestyksen valavojaa tuli ajamaan minut pois sieltä, sielä ei kuulemma saanu olla. en viittiny alakaa tappeleen niitten kans ku niitä oli kuiteski nelijä ja ne oli aseistautuneita. tänä vuona järkkärit oli kyllä yksiä mulukkuja, siis ainaki ne joita mie tapasin. montaakohan tappelua ne _EI_ alottanu? olise hyvä että ees joissaki kohissa oli poliisi meitä suojelemassa järkkäreiltä. ens vuona pitäs Tuskan ostaa kaikki "turvallisuus" palavelut poliisilta.
niinkun "huono" tuska vuosi ei vois enää mennä huonommin niin vasta illalla kämpile päästyäni kuulin että On The Rocksissa ois ollu Lullacry keikalla illalla ja ihan ilimaseksi ois päässy sisään.
siis yhteensä olihan se ihan hyvä tuska mut kyl viime vuona oli parempi. sillo oli kauniimpia tyttöjäki
niin ja pistin tuskan aikaan myös Adelle viestiä. se sano et ei tänä vuona "pailaa" tuskassa ja on jääny nuo ST:henki postaukset vähemmälle. mut häntä saa pyytää mukaan jos on jotain Apomiittiä kehissä. witch is nice. noita on mukava.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Joku debiili tunari sai aikaan sen, että käyttikseen ei pystynyt enään kirjautumaan sisälle. Olisi tarvittu toimivasti asennettu Active Directory + älykortti-yhdistelmällä toimiva autentikointi (johon tietenkin tarvitaan kunnollisesti toimiva Windows Server 2003 tai Windows 2000 Server), koska asetuksista tuli sellaiset vahingossa. Ongelmana sitten tietenkin se, että älykorttia ei voinutkaan käyttää. Ei jaksa selittää tarkemmin. Eikä se teitä kuitenkaan kiinnosta pahemmin.
Tulipahan vietettyä pari päivää poissa turhan normaalin nettielämän parista, kun piti asentaa uudestaan, sillä tarvittavat asetukset olivat API-tasolla, jonne ei päässyt käsiksi rekisterin kautta. Onneksi mitään dataa (paitsi eMulen latauslista ja tilapäistiedostot, joidenka uupumisen vasta nyt huomasin), sillä olin varustautunut mahdollisiin ongelmiin, joten ilman käyttökelpoista järjestelmää ei tarvinnut olla. Tosin ei Win 98 SE-alustani nyt niin monipuolinen ole, että sillä paljoa tekisi. DOS-tukea vartenhan se lähinnä on. Selainevästeiden puuttuminen lisäsi tietenkin hieman tähän palautumisprosessiin tarvittavaa aikaa. Tulevaisuuden varalta täytyy vielä saada kuntoon viikottainen Norton Ghost-kuvantaminen (ts. varmuuskopio koko Win XP:n järjestelmäosiosta) tai joku muu varmuuskopiointimekanismi.
(Huomautus: arimaista IT-monologia, eh? )
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Tuossa tuli pähkäiltyä suomenkielisen ilmaisun kanssa kun puhutaan englanniksi disk image-termistä. Eli ei silloin voi puhua levyvarmuuskopiosta minun mielestä, vaan joku levykopio lähinnä vastaa sitä. Joten siitä siis tuo verbi kuvantaminen minun em. viestissä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Originally posted by Andemagne
NightFisut oli tämän vuojen Turskan ehkä se pahin pettymys, mikä on tietysti harmi ku ainaki mie tulin pää asiassa kattoon niitä. siis olihan ne paras ja hienoin bändi ja jne.
eipäs. dark funeral oli (paras ja hienoin)
sunnuntaina olin sit siinä aian takana kuuntelemasa Rautiaisen Timppaa ja Duo Otsanappia, siinä on kans hieno bändi.
en tajua. kyllähän ne ihan kohtalaista puksuttelua päästelevät, mutta kun on niin helkkarin monotonista. soittavat tunnin yhtä biisiä ja pitävät taukoa välillä ja se on sitten siinä. hurraa. mikä elämys!
sillo oli kauniimpia tyttöjäki
kyllä. etenki se verkkopaitainen ^_^
Originally posted by rasuka
Ei jaksa selittää tarkemmin. Eikä se teitä kuitenkaan kiinnosta pahemmin.
en voi olla kommentoimatta tätä; jos luulet että asia ei meitä kiinnosta, miksi ylipäänsä edes avaudut siitä meille?
Originally posted by rasuka
Tuossa tuli pähkäiltyä suomenkielisen ilmaisun kanssa kun puhutaan englanniksi disk image-termistä. Eli ei silloin voi puhua levyvarmuuskopiosta minun mielestä, vaan joku levykopio lähinnä vastaa sitä. Joten siitä siis tuo verbi kuvantaminen minun em. viestissä.
paskominen ja separointi ovat hyviä yleisverbejä jotka sopivat about kaikkialle, ja useimmat vielä ymmärtävät mistä on kysymys.
eipa vissiin tullut kaytya, vaan lahinna saadettya kayttiksen kanssa. saisi viela aakkoset toimimaan oikein niin olisi aika bueno. tai siis, kyllahan t?m? ne osaa nayttaa mutta kirjoittaminen ei onnistu.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment