Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIX: Paha, paha maailma

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ANTEEKSI. yritin vain olla nokkella!?

JA tietenkin NOPEA.

Comment

• Ai Linnavuoressa se Stefu asuu... No eipä ole kovin lähellä. Mutta ainakin vuokrat ovat alhaisempia kuin Tampereella. Tosin ei Linnavuorikaan mikään kovin iso taajama ole.
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• mie asuun ?

Comment

• Originally posted by Asuka
          Kamrater, vi bör starta en motståndsrörelse mot alla djävulska åbobor!
          No nyt se puhuu jo paholaisen kieltä! Se on riivattu tai pahimmassa tapauksessa itse pääpahis!

Originally posted by Asuka
          En laske itseäni "Tampereen pölyläiseksi"
          Mutta se sinä silti olet.
          :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
          You wanna see me spank my monkey?
          I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

Pirkanmaan Ammattikorkeakoulu, jos et ole keskustelua seurannut.
            Niin. "laboratorioalan koulutusohjelma".
            :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
            You wanna see me spank my monkey?
            I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Hihihi...Annala. *reps* Mä oon käyny siellä, toisiks paras paikka Tampereella Hervannan jälkeen... *hihitystä*
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Kristalli,

"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Mutta c'mon, eikö täällä ole muita Tampereen Polylaisia vai pitääkö tämä miitti järjestää minun ja Eepan välillä?

Ei tuo minua haittaisi...
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• hmm

Comment

• Stefu: Ignorance ja minä kyllä löytyy, mutta Iggien puolesta en voi vastata.

Comment

• Suomithreadi.com huoltokatko

Suomithreadi.com (ja sen FTP-palvelu) tulee olemaan suljettu muutostöiden vuoksi, joten palvelu on taas pystyssä viimeistään maanantaina. Siihen asti joudutte siis odottamaan. Pahoittelen mahdollista häiriötä.

Comment

• Asuka. Onks sull tuoll mittään hitcounterii?

Mää kuu tuun tänne eemelin suoralla linkillä aina ...

Comment

• Ei tällä hetkellä, mutta tulossa viikonloppuna WebStat. Sillä saa ihan mukavasti tehtyä tilastointia.

eemeli = MSIE?

Comment

• Jahas, katkoksesta tuleekin sitten "hieman" pidempi. Hohhoijaa.

Comment

eemeli = MSIE?
                                ARRGGGHHH!!!!
                                Minäkö käyttäisin jotain paholaisen tuotetta??? :banned:

No siis eemeliin käytän Netsacape Navigator 4.74 - ja ei en aio päivittää (On myös ykkösselaimeni)

MS IE6 löytyy rinnalle - ku on jo www-sivuja jotka ei toimi tuolla NN4.74:lla.

No MS Outlook:a olen nyt alkanu käyttämään kalenterin, taskpadin, contacts ja viestien takia - ne ku saa synkroinoitua uuteen SonyEricsson P800:een nätisti.

Sähköinen kalenteri on kyllä pop - varsinkin kun se nyt myös kulkee kännyssä mukana. (On se kumma ku kännyn puhelin "ominaisuudet" on jo taka-alalla, muut asiat on tärkeempiä mulle. )

Comment

Working...
                                X