This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Suomithreadi XXVIII: Auto-onnettomuuskollaboraattori

Kepu pettää aina, joten perinteinen Suomithreaditraditio esitellä näitä ihmiskunnan valioyksilöitä päättyy tähän.

Seuraavat onko-se-nyt-kymmenen threadin nimeä tulevat Firewater-bändin levyn Psychopharmacology kappaleitten nimistä. OSTAKAA (eli tilatkaa ulkomailta) NYT SE LEVY PERKELE, SE ON HYVÄ! Tai ainakin ladatkaa Kazaasta!

Jos olet uusi täällä, niin vastaapa seuraaviin kysymyksiin:
    1. Ikä?
    2. Sukupuoli?
    3. Asuinpaikka?
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
    5. Poliittinen näkökanta?
    6. Savolaisuus?
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste...

Edelliset suomithreadit aikajärjestyksessä ovat:
    1. Suomalaisten nimenhuuto
    2. Suomithreadi
    3. Suomithredi! (Osa Kolome) (Kilpaileva versio: Suomithredi (Osa 3))
    4. Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
    5. Suomithreadi V
    6. Suomithreadi VI
    7. Suomithreadi VII: Joka pelättyyn Suomithreadiin postaa,vaikka kivistä aitaa nostaa!
    8. Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
    9. Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!
    10. Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!
    11. Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu
    12. Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!
    13. Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli
    14. Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
    15. Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
    16. Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen
    17. Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni
    18. Suomithreadi XVIII: Kade taas
    19. Suomithreadi XIX: Aperäruiske
    20. Suomithreadi XX: Nimenhuutojen suomalaisuus
    21. Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
    22. Suomithreadi XXII: Musta-aukkoaurinko
    23. Suomithreadi XXIII: Heräsin ylhäällä alhaalla
    24. Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia
    25. Suomithreadi XXV: Putosin kasvoilta maan
    26. Suomithreadi XXVI: Pois päästäni
    27. Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Ja muistakaa käydä tutkimassa Apolyton Location Surveytä.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

ega!!!111!!!1 :hmm: tai siis silleen hassusti.

mutta siis, lukekaa päivän dilbert.
    :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
    You wanna see me spank my monkey?
    I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

Admit it Stefu !

"Auto-onnettomuuskollaboraattori" is the longest word of the Finnish language !
      "I have been reading up on the universe and have come to the conclusion that the universe is a good thing." -- Dissident
      "I never had the need to have a boner." -- Dissident
      "I have never cut off my penis when I was upset over a girl." -- Dis

Comment

Originally posted by Spiffor
        Admit it Stefu !

"Auto-onnettomuuskollaboraattori" is the longest word of the Finnish language !
        I'm sorry but "epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkään" (43) is, atleast according to my old guinnes book from 1991.

Now, say it out loud!

Comment

Originally posted by tinyp3nis
          I'm sorry but "epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkään" (43) is, atleast according to my old guinnes book from 1991.
          I dare you to record it and attach it in your next post !
          "I have been reading up on the universe and have come to the conclusion that the universe is a good thing." -- Dissident

Comment

Pitkäntähtäyksenkokonaistaloudellinensuhdannekehit ys sentään kuinka nuo aliarvioivat suomen kieltä.

Edit: Miksi tuo ei mene yhdelle riville?
            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

That's actually really good idea, but I don't have microphone. But good idea for some other finn to do.

Comment

Hmm. Minun lähteeni sanoo että pitkäntähtäyksenkokonaistaloudelliseensuhdannekehi tykseen (57) on pisin sana.

This silly forum doesn't allow words with more than 50 letters...
                Totally unfair and discriminating against us with languages advanced enough to have such words!
                "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

Originally posted by Ignorance
                  Pitkäntähtäyksenkokonaistaloudellinensuhdannekehit ys sentään kuinka nuo aliarvioivat suomen kieltä.

Edit: Miksi tuo ei mene yhdelle riville?
                  Quick google gives this as the longest kaksitariffikolmivaihevaihtovirtakilowattituntimit tari (fifty something).

So hard to say, maybe someone will pull even longer word out of their ass?

I still respect "epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkään" more than those two, because this is streching of a "relatively" short word "epäjärjestellällinen" without using anything that itself constitutes another word, the other 2 long words are just lots of words packed in together.

Comment

According to the same old book the swedes have something that is 130 long, but it also uses fusing of lots of words with other words (northern, east sea coastal artillery.............)

Suomeksi se on: Pohjois-itämeren rannikkotykistön ilmanvalvontasimulaattorilaitteistojen kunnossapitolaineston ylläpidosta käytävää keskustelua tukeva valmisteleva työ.

Comment

Se kaksitariffihommeli ei kai kelpaa kun se on yhdyssana, ja suomen kielellä voi muodostaa niinpitkiä yhdyssanoja kun haluaa. Epäjärjestelmähommeli ei ole yhdyssana sen sijaan ollenkaan.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Lopettakaa nyt sen paskanjauhaminen englanniksi.

Ja hyvä Stefu kun olit paikalla postaamassa uuden threadin. Harmi kun et ollut 1.7. Tampereella.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

So, nobody has the balls to record the longest word with his voice ?

Comment

Joo Stefu, ja voisko joku ihan huvikseen tehdä sen tuolle epä sanalle? Oisi kiva kuunnella ne kommentit mitä siitä tulee. Itse ei tarvitse jänistää kun ei ole sitä mikkiä, muuten saattaisin jopa mammaroida.

Spiffor, I'm trying to convince them...

Comment

Seuraavan kerran kun järkkäätte miittiä älkää nyt hyvät ihmiset wänkätkää millään ep. määr. Suomifoorumeilla vaan ihan rehellisesti vaan Suomithreadissa tehkää se!

Comment

Working...
                              X