Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVIII: Auto-onnettomuuskollaboraattori

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eepa ja Ras: kertokaa mitä teitä teettää sillo ku teitä vituttaa? ihan silleen "yleisesti" vituttaa eikä mitenkään "naisellisesti".

niin ja Vittu on ihan tavallinen suoma lainen kirosana, eikä minkään naisen, huoran taikka äidin elin. nii.

Originally posted by Eepa
    ja minen edelleenkään pelaa mtn. Sen sijaan taidan hipsii, jos en nyt aivan nuqqumaan, niin ainakin lukemaan jotakin fantasiakirjaani sängyn pohjalle.
    sano nyt että kertaat DragonLancea viidettätoista kertaa.

niin ja Kauha: sie lupasit postata jonkun kirijotuksesi jonkin aikaa sitte, onko sulla vielä aikomuksia tehä tällästä? feel free to say no.
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

sano nyt että kertaat jonkun kirijotuksesi Alakuperasia tiia mittaan Itse tajunnan vaikka kuinka syomaan juomaan ei tosin tuolla puheella et todistat.

@RASBEY:

Ja tayttakaa se mutta noinhan!!!

@AIVO:

En mina haloota et Rasuka-pojan nkin eta tayttanyt!!!!
      Eventis is the only refuge of the spammer. Join us now.
      Long live teh paranoia smiley!

Comment

niin ja Kauha: sie lupasit postata jonkun kirijotuksesi jonkin aikaa sitte, onko sulla vielä aikomuksia tehä tällästä? feel free to say no.
        No voinhan minä kunhan löydän sen täältä jostain ja ehdin kirjoittaa. Se oli se geeniteknologiajuttu eikös ollutkin?
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Originally posted by Tassadar5000
          sano nyt että kertaat jonkun kirijotuksesi Alakuperasia tiia mittaan Itse tajunnan vaikka kuinka syomaan juomaan ei tosin tuolla puheella et todistat.

@RASBEY:

Ja tayttakaa se mutta noinhan!!!

@AIVO:

Kuitenkin mennään nenänkarva konferenssi? Istuu mäellä torkkuu hophop! En sano

Comment

Kauha: kato, niinpä tais ollakkin.

Tass: your post doesn't make any sence at all.
            but you do seem to know Lapplands dialect.
            (hitto, mikä on Lapin murre enklantliksi?)

tätä postia on editoitu.

Comment

niiiin, miten on?
              No mistä oletat minun tietävän, mitä Rasuka puheellaan tarkoittaa?

No voinhan minä kunhan löydän sen täältä jostain ja ehdin kirjoittaa. Se oli se geeniteknologiajuttu eikös ollutkin?
              Juu, se, tai sitten joku kloonaukseen liittyvä IIRC.

Andemagne -- > Etkö ehtinyt kysyä äidiltäsi tarpeeksi noita kysymyksiä, kun niitä tässä vaiheessa alat utelemaan?

Tassadar -- >

@RASBEY: Ja tayttakaa se mutta noinhan!!!

@AIVO:
              I like that blowjob is cute Especially to my mouth It was barely edible altough I liked the taste it not spam like that not proved.

@RASBEY: And fill it my ass!!!

@AIVO:
              I don't want halo like Rasuka-boy something something filled it!!!!
              Last edited by RGBVideo; July 10, 2003, 01:36.

Comment

My post does seem to think on certain thoughts....

And you finns are saying DIRTY things!!! Naughty finns
                Eventis is the only refuge of the spammer. Join us now.
                Long live teh paranoia smiley!

Comment

Jees! Nyt sainkin sopivasti oman skannerin tänne huoneeseeni eikä tarvitse enää lähteä matkojen päähän atk-keskukseen skannaamaan.....to be continuare
                  Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

Äääh, Bluetooth tuottaa taas ongelmia,
                    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Originally posted by Tuomerehu
                      No mistä oletat minun tietävän, mitä Rasuka puheellaan tarkoittaa?
                      mie yritin jatkaa vain keskustelua.

Juu, se, tai sitten joku kloonaukseen liittyvä IIRC.
                      molemmat kelepaa.

Andemagne -- > Etkö ehtinyt kysyä äidiltäsi tarpeeksi noita kysymyksiä, kun niitä tässä vaiheessa alat utelemaan?
                      miten minun äiskä tähän liittyy? *ei ymmärrä*
                      mie haluan vain tietää mita Eepa ja Ras tarkottaa sanoillaan. kyllä mieki armeijassa opin mitä mitä vituttaminen on, mutta se on päässy unohtumaan, ja kertaus harijotuksia ei oo tiedossa.

montako ihimistä sie luulet tarttetvasi tuohon Lazy Summer Succession Gameesi? nyt on JO NELJÄ kasassa.

Comment

Mikseivät eräät nimeltämainitsemattomat irkissä luuraavat henkilöt, kuten esim. Igno, koskaan postaa tänne?

Comment

Andemagne,

kysy ennemmin Eepalta kun minulta, koska tuo oli minun osalta vain sanaleikki v-sanalla.
                          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Originally posted by Asuka
                            kysy ennemmin Eepalta kun minulta, koska tuo oli minun osalta vain sanaleikki v-sanalla.
                            copy that.

Comment

Ande, Mikä teettää? *naur* Tarkotat että mitä teemme?
                              Mitteepä tuohon nyt sanoisi. Rupeen kiroon aivan kaikkee ja huutaan jos joku sattuu sanoon hiemankin poikkipuolisen sanan miulle tahi en juuri silloin jaksa jtkin täysin turhanpäiväistä utelua. Irkissä teksti muuttuu ilkeämieliseksi ja muitakin vittuunnuttavaksi. En edes viitsi pyrkiä ymmärtämään muita vaan pyrin sen sijaan saamaan kaikki muuttuunkin suuttumaan. etc etc.
                              Riittikö?....

Tuome, Sinoot jälleen osoittanut esimerkillistä ymmärrystä kääntäessäsi Tassadarin puheita enklanniksi.

-Siunausta.
                              Why dosent God just pop up and say "Hi"
                              maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

Originally posted by Eepa
                                Asuka, En vedonnut menkkoihin, jos ne aiheuttaa jtn valittamisen aihetta niin sillon minoon sängynpohjalla 400 buranan voimalla yrittäen selvitä hengissä kun synnytyselimeni päättävät harjoitella vauvan ulostusta...
                                -siunausta
                                Pitäisköhän tästä tehdä Terveysthreadi... Mulla tuli nimittäin heti mieleen kommentoitavaa omista kuukautiskivuistani. Tai oikeastaan "kivuistani".

Ohhoij....
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...
                                X