The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
no totta kai sukkia käytetään kotona! esmi jos käy vähänki tossa pihalla ni jalat on ihan paskassa ja sitte tulee sisälle ni sitte yäh tuntuu inhottavalta. ni.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
roor! jätkät lusmuttaa, mul on täyspanssari aina päällä; nahkahousut, niittivyö, avain- ja lompakkoketjut + yks ketju muuten vaan, kaulakorut, Enochian Crescentin Väkisinkastettu -pändipaita, niittirannekkeet, sormuksia ja yleensä vielä tohon nahkaliivit, ja jos menee ulos niin sitte pitkä nahkatakki.
no ei vaiskaan. tulin just suihkusta, ni mulla on nyt vaan pyyhe, mut tarkotus on laittaa päälle vähän enemmän ku noi alusvaatteet.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Siis nyt on aivan liian lämmin jotta saisi yöllä unta kotonaan katkottomasti.
Kahtena yönä heränny n. 01 aikoihiin älyttömään janoon.
Ja sitt herää tasaisesti ulkoa tulevaan mölinään, ku on pakko pitää kaikki räppänät auki.
Tosin pahempaa on kyllä taas tämä pohjaveden mataluus. (Kuten eilen uutisissakin totesivat) Kesämökin kaivo tullee tyhjenemään taas. Olin jo muutaman kaverinikin kanssa alustavasti sopinut muutaman viikon päähän saunaryyppäysviikonloppua mökillemme, mutta nyt ei saada edes saunavesiä...
Originally posted by Jeje2
Tosin pahempaa on kyllä taas tämä pohjaveden mataluus. (Kuten eilen uutisissakin totesivat) Kesämökin kaivo tullee tyhjenemään taas. Olin jo muutaman kaverinikin kanssa alustavasti sopinut muutaman viikon päähän saunaryyppäysviikonloppua mökillemme, mutta nyt ei saada edes saunavesiä...
Onni on oma mökki pienen puhdasvetisen (lue: juomakelpoisen) järven rannalla
Ohoh... otanääsissä ukostaa
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment