Announcement

Collapse
No announcement yet.

Greek Translation problem Solved (no text)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Greek Translation problem Solved (no text)

I said no text!
    The Truth is Out There...

Ki omws h pagerh siwph twn Ellhnwn tou forum synexizetai!

Comment

Signomi re file alla poios noiazetai;

Min to pareis prosopika...
      "Military training has three purposes: 1)To save ourselves from becoming subjects to others, 2)to win for our own city a possition of leadership, exercised for the benefit of others and 3)to exercise the rule of a master over those who deserve to be treated as slaves."-Aristotle, The Politics, Book VII

All those who want to die, follow me!
      Last words of Emperor Constantine XII Palaiologos, before charging the Turkish hordes, on the 29th of May 1453AD.

Comment

Eipa mhpws endiaferotan kanenas alla apo oti fainetai den yparxei kai poly interest.
        Den to pairnw proswpika re,siga pia to thema.
        Egw panw apo ola th metafrash thn kanw gia th loksa mou kai proxwraw synexws.To poly poly na to steilw se kana PC Master gia opoion endiaferthei.

Comment

you're expecting answers when you dont post anyhing yourself?

how about some details? a screenshot perhaps?
          Co-Founder, Apolyton Civilization Site
          Co-Owner/Webmaster, Top40-Charts.com | CTO, Apogee Information Systems
          giannopoulos.info: my non-mobile non-photo news & articles blog

Comment

I had already edited myfirst message telling people that I had Solved the problem but still no one would say what they thought of it.
            Details?I have completed 1/3 of script.txt and after I'm finished I plan on definitely translating The Civilopedia and Diplomacy.
            Screenshots?I don't have any snapshot util but I guess I ll find one soon.

P.S:Remember that I've only been in this forum for 2 days!
            Last edited by Fox Mulder; September 2, 2002, 15:50.

Comment

Originally posted by Fox Mulder
              Eipa mhpws endiaferotan kanenas alla apo oti fainetai den yparxei kai poly interest.
              Den to pairnw proswpika re,siga pia to thema.
              Egw panw apo ola th metafrash thn kanw gia th loksa mou kai proxwraw synexws.To poly poly na to steilw se kana PC Master gia opoion endiaferthei.

Etsi entaxei, kai tora pou to skeftomai eime mazi sou.

Giati diladi oi germanoi kai ispanoi na to exoun metafrasmeno;.
              "Military training has three purposes: 1)To save ourselves from becoming subjects to others, 2)to win for our own city a possition of leadership, exercised for the benefit of others and 3)to exercise the rule of a master over those who deserve to be treated as slaves."-Aristotle, The Politics, Book VII

Last words of Emperor Constantine XII Palaiologos, before charging the Turkish hordes, on the 29th of May 1453AD.

Comment

Auto pou me kanei edw kai 3 meres pia na doulevw sunexws panw tou(en mesw exetatiskhs!) einai oti vrhka tropo na mhn to exw se greeklish.
                Sthn arxh to dokimasa greeklish alla htan poly xenerwma.
                Enw me ellhnikous xarakthres einai xarma ofthalmwn.Afou vrhka kai atomo pou protithetai na metafrasei kommatia ths Civilopedia(gia pio grhgora ennoeitai!!!Oxi epeidh den mporw egw.Doxa to Theo ta agglika ta gnwrizw polu kala)...

Comment

Polu endiaferon idea!
                  Excellence can be attained if you Care more than other think is wise, Risk more than others think is safe, Dream more than others think is practical and Expect more than others think is possible.
                  Ask a Question and you're a fool for 3 minutes; don't ask a question and you're a fool for the rest of your life! Chinese Proverb
                  Someone is sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago. Warren Buffet

Comment

How do you translate:
                    "All your base are belong to us!"

Comment

Hmm...Oles oi bash sou einai anhkei se mas?

Comment

Aplws sas plhroforw oti to ergo proxwraei kanonika kai oti to script.txt einai gyrw sto 60% kai perimenw na to teleiwsw mexri methaurio.Isws kai aurio to brady(an piestw kapws).

Comment

Eimai sthn polh mou autes tis meres.To project to proxwrhsa kapws enw vrhka kai deutero atomo pou tha kanei translate merika kommatia apo civpedia.De perimenw na teleiwsei sunolika to project prin ta telh septemvriou alla tha deixei.Eimai gurw sto 65 me 70 %.

Comment

Kali sunexeia

Anameno me endiaferon ti metafrasi

Comment

Erwthseis:
                              1.Pws tha metafrazate eseis to "flood plain"?Epishs to "default rules"?Na parei kollhse to myalo mou kai thelw na vrw mia akribh orlogia gia to "default"...

2.H metafrash tou Republic ws "Laokratia" sas akougetai paraxenh?Emena kalh mou fainetai alla an den akousw kai exwterikh gnwmh de mporw na vgalw sumperasmata.

3.H Zululand legetai "Zouloulandh" sta ellhnika,etsi den einai?Pws leme Souazilandh,ena prama...

4.Auta pros to paron mporw na skeftw.Thanx prokatavolika se periptwsh pou voithisei kaneis.To project einai gia olous mas!

Ta leme.

Comment

Working...
                              X