The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Lo siento, decargué el sav pensando que era mi turno
Obra de modo tal que la máxima de tu voluntad pueda ser en todo tiempo principio de una ley universal - Imperativo categórico de Immanuel Kant. Yo creo que la gente es sumamente ineficaz para aproximar el placer. Se dan tremendas vueltas. ¡Y putas que les cuesta! Además no hay ninguna religión que no esté a patadas con el placer ¿Qué chuchas pasa? (No se molesten con mi lenguaje. Es científico-vulgar) - Florcita Motuda. Escenario C3C:Guerra del Pacífico 2.0
From: Japan: an illustrated encyclopedia Vol. 2 (M-Z):
national flag
(kokki). The national flag of Japan has a crimson disc, symbolizing the sun, in the center of a white field. It is popularly known as the Hinomaru (literally, "sun disc"). It is said that at the time of the Mongol Invasions of Japan (1274 and 1281) the priest Nichiren presented a sun flag to the shogun. The Tokugawa shogunate (1603-1867) adopted the flag for its ships in the early 1600s. In the mid-19th century the shogunate decreed that all Japanese ships fly flags with the sun on a white field. In 1870 the Meiji government officially designated it for use on Japanese merchant and naval ships. It has never been officially designated as the national flag; however, it has become so by customary use. The "rising-sun" flag with 16 rays used by the former Japanese navy and by the present Maritime Self Defense Forces is a military service flag and should not be confused with the national flag.
Es que nuestros servicios de inteligencia te conocen con la otra bandera
Obra de modo tal que la máxima de tu voluntad pueda ser en todo tiempo principio de una ley universal - Imperativo categórico de Immanuel Kant. Yo creo que la gente es sumamente ineficaz para aproximar el placer. Se dan tremendas vueltas. ¡Y putas que les cuesta! Además no hay ninguna religión que no esté a patadas con el placer ¿Qué chuchas pasa? (No se molesten con mi lenguaje. Es científico-vulgar) - Florcita Motuda. Escenario C3C:Guerra del Pacífico 2.0
Que la infantería nipona use uniformes y estandarte de su armada no es mi culpa
Se nota la pobreza... Tengo la guerra ganada
Mas y mas bombardeos a Gosties. Los ciudadanos chinos se encuentran en una situación desesperada. Una de nuestras ciudades esta asediada por tropas japonesas, ni que decir tiene q todo ciudadano chino q pueda empuñar un arma morira luchando.
Comment