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  • #31
    Originally posted by Gigante Verde View Post
    Pregunta: Cuanto tiempo nos tomamos la mayoria para pasarnos del Civ3 Conquest al Civ4 vainilla?

    Yo no estuve en la transicion del Civ2 al Civ3, pero igual me atrevo a hacer la pregunta: Cuanto tiempo paso para que la mayoria dejara el Civ2 y jugara al Civ3?
    Pero está claro que todos nos pasamos directo del Civ2 al Civ4... ¿qué acaso hubo algo en el medio?

    Originally posted by Gigante Verde View Post
    Yo me he imaginado la respuesta de esa pregunta desde antes de abrir este tema. Una vez que quede claro, lo siguiente es plantearnos lo que haremos al respecto
    ¿Es que hay algo que podamos hacer?
    Indifference is Bliss

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    • #32
      Información del siguiente parche. Se centra en la IA y en la diplomacia.

      AI
      • Worker AI improvements .
      • Update to tactical AI pillaging code. Additionally, always check to make sure it’s not trying to pillage in an enemy dominance zone.
      • AI victory emphasis improvements (more efficient end-game when focusing on Science and Diplo victories).
      • AI should colonize other continents regularly.
      • AI will emphasize production of an Ocean going explorer unit when the time comes.
      • Adjust Napoleon to make him more likely to go for culture.
      • More aggressive second wave expansion (mostly off shore) after initial empire building and consolidation has occurred.
      • Optimization when finding routes (pathfinder improvement).
      • Multiple tweaks and bug fixes.
      • AI will now build ranged and mobile units more in line with the flavor settings.
      • Multiple defensive AI tweaks.


      GAMEPLAY
      • Cities heal more quickly.
      • Only allow one upgrade per unit from a goody hut.


      UI
      • Tweaked the single-player score list to hide the civs of unmet ai players.


      DIPLO
      • AI's attitude towards you is now visible in the diplo screen and diplo drop-down.
      • Added info tooltip for an AI leader's mood. Lists things that are making an AI player happy/upset.
      • New diplo system: Declaration of Friendship (public declaration with diplomatic repercussions).
      • New diplo system: Denounce (public declaration with diplomatic repercussions).
      • New custom leader responses (Serious Expansion Warning, Aggressive Military, Luxury Exchange, Borders Exchange, Gift Request).


      MODDING
      • Parent category counts now include counts of child categories.
      • Selecting/deselecting a category now automatically selects/deselects it's children and its parent.
      • Tweaked category name truncation to better fit names.
      • Hide categories w/ no children and a count of 0.
      • Added support for fallback languages (if mod is not translated, fall-back to English so text keys are not showing).


      MISC
      • Fixed save format which causes saves to increase the memory footprint of the game drastically when loading frequently over the course of the game.

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      • #33
        juas, toda esa idea feliz que tenian de "tendrás que adivinar como se siente una civilización hacia ti" a tomar por saco. Los indices de valoración han vuelto
        Campeón 2006 Progressive Games
        civ4 mods: SCSCollateral GrayAgainstBlue ProperCrossings
        civ3 terrain: Irrigations Roads Railroads Borders Multimine Sengoku Napoleonic

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        • #34
          Con lo divertido que era hacer cábalas con las intenciones del resto de líderes o_O Yo de momento sólo vi 2 actitudes definidas: Hóstil y Temerosa... el resto ni santa idea de qué sentía :/
          Improving and dying each day

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          • #35
            Perdonad, peero no acabo de entender porqué seguis perdiendo el tiempo con el Civ 5 habida cuenta de que es un bodrio infumable.
            Con lo completo y divertido que es el RoM A New Dawn.
            De verdad que no lo entiendo
            ¡Hazlo, o no lo hagas... pero no lo intentes!
            (El Maestro Yoda a Luke Skywalker en Dagobat - Star Wars V)

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            • #36
              Es como los programas de cotilleo quique, criticar algo proporciona placer, más aun si es merecedor de críticas
              Campeón 2006 Progressive Games
              civ4 mods: SCSCollateral GrayAgainstBlue ProperCrossings
              civ3 terrain: Irrigations Roads Railroads Borders Multimine Sengoku Napoleonic

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              • #37
                Originally posted by quiquejavi View Post
                Perdonad, peero no acabo de entender porqué seguis perdiendo el tiempo con el Civ 5 habida cuenta de que es un bodrio infumable.
                Con lo completo y divertido que es el RoM A New Dawn.
                De verdad que no lo entiendo
                Y seguro que son los mismos que jugaban al Civ3 en su momento
                Indifference is Bliss

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                • #38
                  Ah!, si es por cotillear, vale.
                  ¡Hazlo, o no lo hagas... pero no lo intentes!
                  (El Maestro Yoda a Luke Skywalker en Dagobat - Star Wars V)

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                  • #39
                    Indifference is Bliss

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