Announcement
Collapse
No announcement yet.
C4: nuevos screenshots en Gamespot
Collapse
X
-
C4: nuevos screenshots en Gamespot
Last edited by Drakan; June 16, 2005, 05:09.If you fail to plan, you plan to fail.
Ailing Civilization Strategy
How to win on Deity Builder style, step-by-step
M2TW Guide to Guilds (including Assassins')Tags: None
-
If you fail to plan, you plan to fail.
Ailing Civilization Strategy
How to win on Deity Builder style, step-by-step
M2TW Guide to Guilds (including Assassins')
Comment
-
La verdad, no me acaba de convencer mucho los gráficos, esperemos a verlo una vez jugando, pero no tiene pinta de ser muy jugable
ahhhh cuanto amor en esta threadsi quieren los dejo solos
¿Quieres saber de deportes?¿Quieres ver nenas?
Si te gustan las dos cosas no pierdas el tiempo, y visita Deportes y nenas No tiene desperdicio.
civELO: 2518 (18º)
Proud member of team Latin Lover // CIVspanish y su FORO
Comment
-
Pues a mi los gráficos me parecen algo simplones. Artísticamente hablando son mejores los de Civ 3. Pero claro, igual están todavía trabajandolos y al final serán potables. Y si no, saldrán mods.
Por ejemplo, lo de la casa encima del agua me parece típicamente un error que corregirán en la versión definitiva..... esperemos
Comment
-
Sí, opino igual. Aún les queda pulirlos.
Civ III tenía unos gráficos más "realistas" y menos payasetes.
Habrá que esperar y ver.If you fail to plan, you plan to fail.
Ailing Civilization Strategy
How to win on Deity Builder style, step-by-step
M2TW Guide to Guilds (including Assassins')
Comment
-
Se nota que van mejorando los gráficos, la costas ya da gusto verla y hay cadenas de montañas. Eso sí ya estoy cansado de leeer la misma entrevista una y otra vezLo único nuevo que he leido es lo de los turnos persistentes:
Our persistent turn server is called "pit boss" and it will allow for players to play for as long as they want when everyone is connected. When people have to leave, the game can continue with players logging in for their turn, downloading the current game state, taking their turn, and then saving for the next player. At any time, they could all jump back in and continue in a real-time fashion again. It's like playing a streamlined version of play by e-mail or hot seat multiplayer.Campeón 2006 Progressive Games
civ4 mods: SCSCollateral GrayAgainstBlue ProperCrossings
civ3 terrain: Irrigations Roads Railroads Borders Multimine Sengoku Napoleonic
Comment
-
lee la quoteCampeón 2006 Progressive Games
civ4 mods: SCSCollateral GrayAgainstBlue ProperCrossings
civ3 terrain: Irrigations Roads Railroads Borders Multimine Sengoku Napoleonic
Comment
-
Todavía tengo que decir que esas unidades fuera de proporciones no me gustan para nada sobre el mapa."The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
Comment
-
Originally posted by astrologix
Pero en Civ 3, Civ2 y Civ1 también estaban fuera de proporciones.....
Coincido plenamente con Werna¿Quieres saber de deportes?¿Quieres ver nenas?
Si te gustan las dos cosas no pierdas el tiempo, y visita Deportes y nenas No tiene desperdicio.
civELO: 2518 (18º)
Proud member of team Latin Lover // CIVspanish y su FORO
Comment
Comment