Announcement

Collapse
No announcement yet.

Estrategias en niveles avanzados?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    M'alegre de tornar a veure't , XarXo!!
    El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
    - Eleanor Roosevelt

    Comment


    • #47
      Originally posted by Jay Bee
      en plan ceefecero




      home...espere que no...
      Israel = apartheid

      Comment


      • #48
        Si os poseu a parlà en valencià em posaré jo a parlar català
        Este año la suerte está de cara, vamos Barça!

        Comment


        • #49
          esto se ha convertido en el catala-valencia civilization subForum

          jo parlo catala una mica tambe!

          Comment


          • #50
            Originally posted by Magno_uy
            esto se ha convertido en el catala-valencia civilization subForum

            jo parlo catala una mica tambe!
            Si, ahora todos hablaremos catalan.
            El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
            - Eleanor Roosevelt

            Comment


            • #51
              Sí, en la intimidad. En círculos reducidos, vamos
              "Son españoles... los que no pueden ser otra cosa" (Cánovas del Castillo)
              "España es un problema, Europa su solución" (Ortega y Gasset)
              The Spanish Civilization Site
              "Déjate llevar por la complejidad y cabalga sobre ella" - Niessuh, sabio cívico

              Comment


              • #52
                Originally posted by _j6_
                Si os poseu a parlà en valencià em posaré jo a parlar català
                ¿per ?
                Israel = apartheid

                Comment


                • #53
                  -OFF TOPIC-

                  Jo no entenc la frase , tu tampoc Estilpón?

                  Potser pensa que els valencians encara esteu amb el secessionisme i tot alló, però caldria que en _js6_ es posés al dia:

                  Després de l'AVLL i de que ara Lo Rat Penat (el feu secessionista, juntament amb la RACV) estigui aprovant una normativa que de fet són les Normes del 32, el secessionisme ha passat a la història per una simple reclamació (totalment legítima, des del meu punt de vista) de valencianisme de la llengua.

                  En definitiva passarà el que tots sabíem, que al final el nom oficiós i de negocis de la llengua serà Català-Valencià, com ja ho van posar A. M. Alcover i F. B. Moll fa una pila d'anys en el seu diccionari.

                  -/OFF TOPIC-
                  Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by XarXo
                    -OFF TOPIC-

                    Jo no entenc la frase , tu tampoc Estilpón?
                    Tampoc encara que supose que ho deia irònicament (li faltava algun "smiley" per això)
                    ____________

                    Efectivament el secessionisme no és ara un qüestió que ompliga les planes dels diaris, però, no cal oblidar els fonaments del fenòmen: la dinàmica s'encetà amb la manipulació política de certs segments de població... Realment, tinc algo de por que quan torne a perdre les eleccions autonómiques, la dreta més rancia pose en marxa altra vegada la mateixa tàctica política, encara que afortunadament, sé que tindran menys èxit simplement perque les noves generacions es riuran més fort d'aquestos plantejaments irracionals
                    Israel = apartheid

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Estilpón
                      Efectivament el secessionisme no és ara un qüestió que ompliga les planes dels diaris, però, no cal oblidar els fonaments del fenòmen: la dinàmica s'encetà amb la manipulació política de certs segments de població... Realment, tinc algo de por que quan torne a perdre les eleccions autonómiques, la dreta més rancia pose en marxa altra vegada la mateixa tàctica política, encara que afortunadament, sé que tindran menys èxit simplement perque les noves generacions es riuran més fort d'aquestos plantejaments irracionals
                      Opino el mateix.

                      Xarxo, tens raó, la unificació del català i valencià està molt pròxima.
                      El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
                      - Eleanor Roosevelt

                      Comment


                      • #56
                        Crec que us heu anat per les rames

                        El comentari era només una gracia de que si parlaveu valencià jo puc parlar català i ens entendriem igual. Només volia dir que us entenc igual perque soc català, però res de seccesionisme ni histories Xarxo
                        Este año la suerte está de cara, vamos Barça!

                        Comment


                        • #57
                          Potser Xarxo ets una mica susceptible pel que fa a la terminologia i l'us de la llengua.
                          Amb lo del blat de moro em vas deixar impressionat, perque, el blat de moro es diu així, i no per això és incorrecte ni té connotacions xenofobes, tot el contrari. És de moro perque és molt bo

                          Sino pensa amb la gent que es diu Matamoro, com el Coto!, bé...no se´.
                          lovely "member" of the Team Latin Lover

                          Comment


                          • #58
                            -OFF TOPIC-

                            Originally posted by _j6_
                            Crec que us heu anat per les rames

                            El comentari era només una gracia de que si parlaveu valencià jo puc parlar català i ens entendriem igual. Només volia dir que us entenc igual perque soc català, però res de seccesionisme ni histories Xarxo
                            D'acord "Donnuòrribe'àpi"

                            Sobre el "blat de moro", he de dir que si bé aquest mot és més antic (naixqué quan els àrabs negociaven amb els catalans abans de Jaume I) no es més que dir "allo que és d'aquell", però com a sustantiu únic i real prefereixo "dacsa", que ve de l'àrab. Suposo que és com "Gall d'Indi". "Dacsa" nasqué (suposo) de la convivència i tractes comercials més estrets de valencicatalans i valenciàrabs.

                            -/OFF TOPIC-
                            Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

                            Comment


                            • #59
                              Vostè, Sr. Xarxo deu èsser llingüista.



                              El convido a presentar-se al Democratic Game thread politica, a fer-se ciutedà i a votar a les eleccions que estan en curs, a les quals em presento.

                              Si soc president, li asseguro que tinfré en compte les seves propostes.

                              El plaç de la votació és fins demà a la tarda.

                              Una salutació
                              lovely "member" of the Team Latin Lover

                              Comment


                              • #60
                                Ui si, lingüista! I marxant del pà-sucat-amb-oli de pas!
                                Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

                                Comment

                                Working...
                                X