Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bona pensada, Apolyton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bona pensada, Apolyton

    A tots els que la llengua emprada en aquest missatge us sigui la més pròxima, us vull anunciar que Apolyton CS ha posat a la nostra disposició dues senyeres:

    Andorra
    Illes Balears (Balearic Islands)

    En el meu cas he posat la segona donada la proximitat visual amb la meva senyera.

    En tot cas això és una decisió pròpia, pel que fins no tinguem una pròpia haurem d'abellir aquesta realitat.

    Nogensmenys, la segona tria resulta interessant, al no ser ni la catalana ni la valenciana ens estalviem un munt de discussions.
    Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

  • #2
    Clar que pots ficar misatjes aci home, ames, si parles el angles que no es la teva llengua oficial, per que no pots postejar en espanyol?

    Et saluda un compainy en els paisos catalans...
    El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
    - Eleanor Roosevelt

    Comment


    • #3
      Home, jo escric en anglès perquè és la llengua del planeta, i Apolyton CS és en anglès.

      Pensa que la parlen països com Anglaterra, Irlanda, Índia (és la llengua que els uneix), Austràlia... Tots països rics i pròspers (home, Índia... Rica no és, però pròspera encara...), països importants a nivel militar, econòmic, cultural... D'altra banda el castellà... Fes una ullada a l'Argentina Excepte per Mèxic potser, i no és que estigui molt bé tampoc...
      Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

      Comment


      • #4
        d´on eres XarXo?
        El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
        - Eleanor Roosevelt

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alfonso
          d´on eres XarXo?
          Tarragoní/Gironí (pare/mare)
          Last edited by XarXo; August 19, 2002, 15:44.
          Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

          Comment


          • #6
            cojons, si vius al costa de mi, yo soc de Sagunt
            El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
            - Eleanor Roosevelt

            Comment


            • #7
              No tens escusa si no postejes en aquest foro. ja siga en castella, catala, angles, o xurro...
              El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
              - Eleanor Roosevelt

              Comment


              • #8
                Uei!! Bona Vesprà! Com va tot pel PV? M'he trobat molts valencians dins del mon Civilization, no només ací, sinò també a la web que abans portava!
                Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

                Comment


                • #9
                  Tu eres el que portava eltarrana, veritat? era molt bona web, que a segut d´ixa web? estic pensant que si edites alguna civ en civ3 amb la civ catalana me tens que avisar, seria molt macu el ser Jaume I i tot eixo...
                  El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
                  - Eleanor Roosevelt

                  Comment


                  • #10
                    Si, la portava, la vaig traspassar a un amic meu i em va dir que la reformaria i no se que més.

                    L'últim cop que vaig parlar amb ell em va dir que seria al·lucinant i no se que més. Total, que no l'ha tocat des de que la hi vaig cedir.
                    Signature: Optional signature you may use to appear at bottom of your posts

                    Comment


                    • #11
                      es una llastima, era molt bona.
                      El futuro pertenece a quienes creen en la belleza de sus sueños.
                      - Eleanor Roosevelt

                      Comment


                      • #12
                        A ver si se te ve más el pelo por aquí Xarxo, en este foro siempre es bienvenida una mijilla de "animación"

                        Comment


                        • #13
                          Xe XarXo, cuant temp!! dichosos (esto es con "j" verdad?) els olls que te veuen, ´¿açi pot puc parla tot el mond? inclus els que no tenem aquest idioma com propi?

                          coño me ha quedao como si supiera decir tres palabras seguidas,eh? (lo que hace estar atento l Babalá y las babaletes jejeje) pero mejor sigo en esta que seguro que no escribo ninguna animalada, si que tiene razon Alfonso a ver si actualizas la pagina que yo siempre le hago buena propaganda de ella a los extranjeros y le mando gente

                          Comment


                          • #14
                            Hola Xarxo, Apolyton también se acordó de poner la bandera de Canarias (aún no me lo explico).

                            Saludos desde Tenerife.

                            Comment


                            • #15
                              Saludos desde el sector Norte.

                              A ver si nos sacamos el chicle de la boca que no se os entiende nada.

                              Es coña, buen rollito

                              Salut y força en el canut.
                              «… Santander, al marchar te diré, guarda mi corazón, que por él volveré ». // Awarded with the Silver Fleece Medal SEP/OCT 2003 by "The Spanish Civilization Site" Spanish Heroes: "Blas de Lezo Bio" "Luis Vicente de Velasco Bio" "Andrés de Urdaneta Bio" "Don Juan de Austria Bio"

                              Comment

                              Working...
                              X