The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi VII: Joka pelättyyn suomithreadiin postaa, vaikka kivistä aitaa nostaa!
Huh... tulipas eilen telkusta paljon mielenkiintoista ohjelmaa..
Ensin tuli Prisma, jossa puhuttiin Mega-tsunameista, joita syntyy kun esim. korkean tuliperäisen saaren seinämä romahtaa kerralla mereen... voi syntyä jopa 500 m korkea ja 40 km pitkä aalto, joka etenee n. 700 km/h jopa valtamerien toiselle puolelle... Huh!
Sitten tuli dokumentti Jean-Marie LePeniksestä. Voi saatana mikä hullu mielipuoli. Uusnatsi. Ksenofobiasta kärsivä seniili karbaasi, joka ei tiedä tuon taivaallista ihmisoikeuksista.
Sitten oli jotain jalista ja sählyä
Sitten tuli Stårgåte1... jees, Mäkkaivuri oli taas niiiiin hupaisa ja rento kuin sälli yleensä voi olla...
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Olisi kai pitänyt katsoa televisiota eilen... Mutta kun en katsonut. Muuta kuin Stargåten. Itse asiassa tällä hetkellä minulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä mitä minä tein noin kello kahdesta kello yhteentoista, koska en muista tehneeni mitään erityistä eilen ja koko tuo aika oli vapaata...
Comment