The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Kan je niet slapen en ga je morgenochtend voor de deuren van Free Record liggen of kan je wel even wachten...
4
Ik kan niet slapen. Ik ga morgenochtend voor Free Record Shop wachten en ze dwingen Civ3 te overhandigen, ook al moet ik in het magazijn mee gaan zoeken.
0.00%
0
Ik ga wel slapen, maar niet werken/naar school. Ik ga zo snel mogelijk naar Free Record racen.
0.00%
0
Ik ga direct na werk/school naar Free Record en sluit me daarna het hele weekend op in mn huis.
50.00%
2
Ik doe rustig. Het is maar een spelletje (zondaar) en ik kan wel even wachten.
1e en 2e spel als Zulu regent, standard map vrij snel verloren.
3e spel als Aztec regent, tiny map restless, met een snelle oorlog, de drie tegenstanders op het zelfde continent, vrij snel gewonnen.
4e spel als Babylonian regent, small map restless, opgegeven na domme diplomatieke acties (spionnen worden meteen opgemerkt, en ze gebruiken is een reden dat ze je aanvallen), retire en volgens het systeem gewonnen want ik had de meeste punten.
5e spel in het weekend begonnen en loopt nog. Zelfde settings als 4e spel. Zulus en Perzen vernietigd voor 50 BC. Daarna rest van de wereld gaan bekijken. Inmiddels in 19e eeuw bezig met tanks Duitsland in te nemen (zij staan bovenaan in punten). Nog afwachten hoe het verder gaat.
Afgelopen weekend was het meerdere keren nog net geen licht buiten toen ik naar bed ging ;-)
Eigenlijk moet ik 2 opties aanvinken:
- ik koop hem vanmiddag direct uit mijn werk
- ik heb hem al besteld bij Chips & Bits, maar daar hoor ik niks van.....
Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
"All is well your excellency, and that pleases me mightily"
Comment