Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by scientific civ
    jesses man, je ken ni eens niedrelends prâte. het is neerladen, niet neerhalen.
    Misschien wel, maar ik speel het al en jij ?
    oudoe ! Zoals we da in broabant zjegen !

    Comment


    • #62
      ik weet nog niet...
      Give praise and inhale the corruption. - ****rath

      Comment


      • #63
        Originally posted by Huysmans_666


        Misschien wel, maar ik speel het al en jij ?
        oudoe ! Zoals we da in broabant zjegen !
        en huysmans... ok ik beken. IK BEN JALOERS OP JOU. ik wordt snachts wakker omdat ik civ3 wil. ik ben zo zielig! maar binnenkort heb ik ook eeuwig geluk. HAHA! maar dan krijg je natuurlijk weer te horen dat het is uitgesteld tot december ofzo. altijd van die dingen die mn leven verzieken.
        en? hoelang heb je het volgehouden zonder te slapen? ik ga voor de 48 uur...ALS ik m heb....
        en dan is t tijd voor 24 uur
        Give praise and inhale the corruption. - ****rath

        Comment


        • #64
          Een paar jaar geleden noemden we dat nog gewoon sponzen, waarom dat woord in onbruik is geraakt is me een raadsel.

          een ex-sysop

          Comment


          • #65
            Ik heb em gisteren binnengekregen via UPS

            Ik heb em bij EBGames besteld 1 dag voor ie in de USA uitkwam. Ik had de ISO al gedownload via, dus ik speel al 2 weken ofzo. Maar ik wou em uiteraard ook officieel...

            Ik heb em nog niet in de winkel gezien trouwens. Dixons en Free Record Shop in Utrecht hadden em afgelopen zondag nog niet.

            Affijn, ik speel al een week of 2

            Hebben anderen em al gezien in NL?
            If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Aco
              ik wacht wel ff op de 16e.. als het idd maar niet zo'n klote verNederlandste versie is waar de box/handleiding nederlands zijn.
              Waarschijnlijk wel... ik heb em bij EBGames besteld en heb em al binnen ook de ali-illigali download trouwen, maar ik wou em ook legaal hebben. En in het Engels dus

              Het spel zal trouwens zowiezo Engels zijn, alleen de handleiding zal wel in NL zijn, net als de doos.
              If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.

              Comment


              • #67
                Van die stomme Chips & Bits heb ik hem nog niet......

                Koop hem vrijdag wel. Kan ik het weekend lekker civven en
                de schade inhalen!
                Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                Comment


                • #68
                  woehahaha!! ben vrijdag om 11.20 uit. dan gelijk naar Free Record Shop racen en me opsluiten in mn kamer. op opolyton zal je me voorlopig niet zien. (niet dat jullie daar mee zitten) woehahahah
                  Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                  Comment


                  • #69
                    (duwtje)


                    Ik kom weer even melden dat de Nederlandse Apolyton meeting nu snel dichterbij komt. Zoals eerder vermeld begint die op zaterdag 24nov om 15:00 in Cafe " de marketier" op Utrecht CS (als je vanuit de centrale hal naar de Jaarbeurs loopt zit het naast de trap bij de uitgang van CS)
                    Skeptics should forego any thought of convincing the unconvinced that we hold the torch of truth illuminating the darkness. A more modest, realistic, and achievable goal is to encourage the idea that one may be mistaken. Doubt is humbling and constructive; it leads to rational thought in weighing alternatives and fully reexamining options, and it opens unlimited vistas.

                    Elie A. Shneour Skeptical Inquirer

                    Comment


                    • #70
                      Ik kreeg antwoord van de FRS dat het spel officieel 16 nov uitkomt, maar dat het aanstaande dinsdag waarschijnlijk pas echt te koop is
                      Formerly known as "CyberShy"
                      Carpe Diem tamen Memento Mori

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by CyberShy
                        Ik kreeg antwoord van de FRS dat het spel officieel 16 nov uitkomt, maar dat het aanstaande dinsdag waarschijnlijk pas echt te koop is
                        NEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Asjeblief niet! Ik heb volgende week 6 repetities, en ik wil zooo graag in t weekend de 48 uur halen! Ik ga morgen gewoon elk uur naar Free Record en Dixons, ken mij t schelen. Tis toch t enige waar ik de hele dag aan denk.

                        CIV 3 IS HEILIG!!!
                        Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                        Comment


                        • #72
                          HAHAHAHAHAA!!! hopen dat cybershy ongelijk heeft, want dan begint vandaag mn leven!! hahahaha!!! ik wil niet naar school!! ik wil civ! mijn obsessie vanaf mn 7de zet zich vandaag voort. Come to daddy!!
                          Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by CyberShy
                            Ik kreeg antwoord van de FRS dat het spel officieel 16 nov uitkomt, maar dat het aanstaande dinsdag waarschijnlijk pas echt te koop is


                            Nou, dat merken we dan wel. Maar als dat zo is trek ik die persoon over de toonbank om mijn beklag te doen!
                            Hoezo zinloos geweld....
                            Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                            If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                            "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                            Comment


                            • #74
                              Je moet het gewoon zien als een diplomatieke betrekking tussen FRS en jou.

                              Het is handel tussen FRS en CM (Campmajor)

                              Jij bied aan:
                              Gold (Lump Sum) 100
                              zij bieden aan
                              Resource (Civ3)

                              als ze de deal niet accepteren: WAR

                              niks zinloos geweld, BESCHAVING
                              Formerly known as "CyberShy"
                              Carpe Diem tamen Memento Mori

                              Comment


                              • #75
                                OK Ik heppum Free Record Shop 101,35 !!!
                                Civ4ever?!

                                Comment

                                Working...
                                X