Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ik heb gisteravond civ3 gespeeld. Ik speel normaal op godheid maar nu op krijgsheer en heb het kleinste rijk! KI is ongelovelijk irritant en zorgt er steeds voor dat ik mijn toegang tot ijzer verlies.
    Aan het begin van de middeleeuwen was er op de hele kaart geen plekje meer te vinden om een stad te bouwen! Ik had een paar kleine stukjes land open gelaten omdat die alleen uit ijs bestonden maar voor ik het wist hadden de Russen en Duitsers er al steden gebouwd. Ruimte is een kostbaar goed in civ3!
    Somebody told me I should get a signature.

    Comment


    • #47
      Hey.. bedankt voor die manual.. idd lekkah lezen vanmiddag .

      Btweg.. via eDonkey kun je al een tijdje de iezoo krijgen, maar (zoals vaker op de ezel) heeft iedereen 90%.. hehe.. zit je met een mega aars bestand van 700 mb waar je geen ruk aan hebt.

      ik wacht wel ff op de 16e.. als het idd maar niet zo'n klote verNederlandste versie is waar de box/handleiding nederlands zijn.

      Hoe speelt het spel? Lijkt het een beetje op Civ2?
      Hoop niet dat het net zo'n teleurstelling wordt als CTP1/2 destijds..

      Oka.. verder met het werk (printen van die manual ;/)

      Comment


      • #48
        Graag gedaan.
        Civ3 is volgens mij (na 4 uur spelen) stukken beter dan ctp 1/2 (maar dat is geen kunst). Veel is nog hetzelfde maar het hele spel "voelt" anders dan civ2. Maar dat gevoel had ik ook toen ik overging van civ naar civ2 dus dat was verwacht.
        Somebody told me I should get a signature.

        Comment


        • #49
          TIP TIP TIP: laad KaZaA neer. civ3 is erop te vinden. (zoek op Fraxis, een of andere idioot kan niet spellen)

          Ik heb gisteren 130 MB geladen, dat 3 x uitgepakt, en toen was het ineens 525 MB

          Nu ben ik constant aan het spelen.
          Het is hetzelfde, maar toch anders. Ik moet er nog een beetje inkomen. Ik ben wel al verslaafd

          Maaruh, gewoon veel geduld hebben, en via Kazaa over 10 kanalen downloaden. Als je dan 's morgens wakker wordt is het binnen ! (ik had op een gegeven moment een kanaal met 35 kb / sec ! Toen was het in een uurtje gepiept)

          succes jongens !

          CS
          Formerly known as "CyberShy"
          Carpe Diem tamen Memento Mori

          Comment


          • #50
            Originally posted by CyberShy
            TIP TIP TIP: laad KaZaA neer. civ3 is erop te vinden. (zoek op Fraxis, een of andere idioot kan niet spellen)

            Ik heb gisteren 130 MB geladen, dat 3 x uitgepakt, en toen was het ineens 525 MB

            Nu ben ik constant aan het spelen.
            Het is hetzelfde, maar toch anders. Ik moet er nog een beetje inkomen. Ik ben wel al verslaafd

            Maaruh, gewoon veel geduld hebben, en via Kazaa over 10 kanalen downloaden. Als je dan 's morgens wakker wordt is het binnen ! (ik had op een gegeven moment een kanaal met 35 kb / sec ! Toen was het in een uurtje gepiept)

            succes jongens !

            CS
            LOL. Mooi dat je het uiteindelijk hebt bemachtigd! Ik wilde net vanmiddag voor je aan de slag gaan -overigens *niet* voor een vergoeding! Dat is niet mijn stijl.

            Even goed nieuws, heren: Amazon heeft mijn LE gister verstuurd! Dus nix geen gedoe over LE niet buiten Amerika! Het komt er gewoon aan.

            Comment


            • #51
              Laat ik LE nou donderdag gecanceld hebben bij Amazon

              Comment


              • #52
                Amazon heeft mijn LE ook eindelijk verstuurd. Had stiekem gehoopt dat het nog voor het weekend binnen zou zijn, maar volgende week is ook mooi. Dank je voor de manual, dan heb ik vast wat ter voorbereiding in plaats van alleen maar beschrijvingen van spelers. Zelf uitzoeken is en blijft veel leuker.

                Comment


                • #53
                  Cybershy,

                  Bedankt voor je Kaazaa tip !
                  Ik ben vannacht meteen aan de slag gegaan, net uit bed, na mijn brood en koffie is eerste prio om iron op een ander continent te vinden
                  Toch maar alvast bij amazon de offieciele versie besteld

                  Comment


                  • #54
                    Ik spring even in deze thread om te melden dat er op zaterdag 24 nov een Apolyton-meeting wordt georganiseerd in Utrecht (tijdens de HCC-dagen). Ik zie hier een paar posters die volgens mij niet zo vaak in OT komen dus even vermelden kan geen kwaad.



                    Datum: zaterdag 24 Nov
                    Tijd: 15:00
                    Locatie: Cafe "de marketier" Utrecht Centraal Station

                    zie deze link voor meer details:





                    En hoe bevalt Civ3? Ik heb 'm helaas nog niet
                    Skeptics should forego any thought of convincing the unconvinced that we hold the torch of truth illuminating the darkness. A more modest, realistic, and achievable goal is to encourage the idea that one may be mistaken. Doubt is humbling and constructive; it leads to rational thought in weighing alternatives and fully reexamining options, and it opens unlimited vistas.

                    Elie A. Shneour Skeptical Inquirer

                    Comment


                    • #55
                      En hoe bevalt Civ3? Ik heb 'm helaas nog niet

                      Volg Cyber's aanwijzingen en je verandert vanzelf in ...

                      Bedankt Cyber, ik was nog zoveel van plan dit weekend. Gelukkig gaat dat allemaal niet door, dankzij jou heb ik weer een acute aanval van het "nog één beurt" syndroom
                      Within weeks they'll be re-opening the shipyards
                      And notifying the next of kin
                      Once again...

                      Comment


                      • #56
                        [Builder mode]

                        Ichten Schmichten Tralala

                        [/Builder mode]

                        [Provost Harrison mode]

                        Bloody foreigners!

                        [/Provost Harrison mode]

                        Well, on amazon.de I have read it is going to be released in Germany on Novemebr 15. Same in the Netherlands?

                        Comment


                        • #57
                          most of the shops say 15 or 16 november, other just say Civiluwhat ??
                          <Kassiopeia> you don't keep the virgins in your lair at a sodomising distance from your beasts or male prisoners. If you devirginised them yourself, though, that's another story. If they devirginised each other, then, I hope you had that webcam running.
                          Play Bumps! No, wait, play Slings!

                          Comment


                          • #58
                            hey , laat ik ook eens ff meedoen.

                            Ik heb het al een week geleden neer gehaald van een distributie adres

                            Alleen het handboek stond er niet bij, maar nu van paul, (bedank)
                            neer gehaald.

                            Heel gaaf spel alleen met de plaatjes van snoopy wordt het nog mooier

                            Veel plezier met al jullie amazon/ebay/eCRAP bestellingen die 100 fl kosten en drie weken erover doen.
                            Ik haal alles gewoon neer !

                            Groeten

                            Comment


                            • #59
                              jesses man, je ken ni eens niedrelends prâte. het is neerladen, niet neerhalen.
                              Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                              Comment


                              • #60
                                Nou, OT posten zit er voorlopig niet meer in. Dan doe ik het maar op deze manier. Oke mensen, de poly meet komt nu ECHT dichtbij (2 weken!) dus als je zin hebt om te komen zet hier dan een post of in de OT thread (als die ooit weer open is).

                                Evenement: HCC dagen
                                Datum: zaterdag 24 Nov
                                Tijd: 15:00
                                Locatie: Cafe "de marketier" Utrecht Centraal Station

                                zie deze link voor meer details:






                                Update 7-11-2001


                                Posters certain to come:
                                CapTVK
                                Zopper
                                Tuckson


                                Uncertain? (please confirm)
                                Cybershy
                                DrOogkloot
                                Hueij
                                MarkL
                                Mercator
                                Paul
                                Rand Al'Tor

                                Not
                                Colon
                                Ecthelion


                                Okay, wie kunnen we nog meer verwachten?
                                Last edited by Martin Gühmann; September 22, 2012, 16:23.
                                Skeptics should forego any thought of convincing the unconvinced that we hold the torch of truth illuminating the darkness. A more modest, realistic, and achievable goal is to encourage the idea that one may be mistaken. Doubt is humbling and constructive; it leads to rational thought in weighing alternatives and fully reexamining options, and it opens unlimited vistas.

                                Elie A. Shneour Skeptical Inquirer

                                Comment

                                Working...
                                X