Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ach, ik laat hem maar gewoon overvliegen. Bij EBgames.com waren ze ook nog zo gek om een UPS nummer te geven (binnen een uur antwoord per mail!!!) en dan ga ik dit weekend lekker van stein . pakkie is net door de douane in Philadelphia!

    Ik laat het jullie wel weten. Er gaan trouwens geruchten dat de manual in pdf formaat rondgaat. Iemand die al gezien???

    Wie wil trouwens meedoen aan een Nederlandse handgemaakte beschaving (om maar in de bedekte termen te blijven?)

    Comment


    • #32
      Die handleiding in pdf staat ook op de cd en zat dus ook bij de versie die ik heb neergeladen.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Paul
        Die handleiding in pdf staat ook op de cd en zat dus ook bij de versie die ik heb neergeladen.
        Hoi Paul,

        Hoe groot is dat allemaal? Er is trouwens ook een Nederlandse Civ site volgens de officiele Civ site. Zou je eea neer kunnen zetten!

        Comment


        • #34
          De handleiding is ruim 2 MB (ca. 240 pagina's). Gezipt is hij 1,5 MB. Ik heb hem opgeladen en je kunt hem hier vinden als je hem graag alvast wilt lezen.

          Comment


          • #35
            Hij staat neer te laden!!!!

            Paultje, bedankt!!! (Op muziek van........)

            Comment


            • #36
              Veel leesplezier.

              Comment


              • #37
                Yo,

                Iemand al iets gehoord over anderstalige versies die eraan zitten te komen? Ergens hier op deze site werd gebruld dat rond de lente er anderstalige versies komen. Zitten wij daar ook gezellig tussen en zou dat de moeite waard zijn?
                -------------------------------><------------------------------
                History should be known for learning from the past...
                Nah... it only shows stupidity of mankind.
                -------------------------------><------------------------------

                Comment


                • #38
                  anderstalige versie ?
                  Ik heb ooit civ1 helemaal vertaald
                  maar nu wil ik hem gewoon in het engels !
                  Formerly known as "CyberShy"
                  Carpe Diem tamen Memento Mori

                  Comment


                  • #39
                    Wil je echt een nederlandse versie?
                    To be one with the Universe is to be very lonely - John Doe - Datalinks

                    Comment


                    • #40
                      RODVLMKE (Rollend op de vloer lachend mijn kont eraf) Leuk die vertalingen. Vanavond krijg ik mijn door een vriend neergeladen kopie. Het leven is mooi.
                      Somebody told me I should get a signature.

                      Comment


                      • #41
                        Vanavond krijg ik mijn door een vriend neergeladen kopie. Het leven is mooi
                        Ik heb het nog steeds niet ! En ik doe zo m'n best !
                        HEEEEEEEEEELP
                        Formerly known as "CyberShy"
                        Carpe Diem tamen Memento Mori

                        Comment


                        • #42
                          Ik heb hem besteld bij "flinterdunne gefrituurde aardappelschijfjes & stukjes" maar als ik daar op moet wachten ....
                          Ik denk trouwens dat je hem binnenkort op veel meer plaatsen kunt neerladen dus: landgenoten houdt moed!
                          Somebody told me I should get a signature.

                          Comment


                          • #43
                            Binnenkort... ik wil hem NU!
                            To be one with the Universe is to be very lonely - John Doe - Datalinks

                            Comment


                            • #44
                              PAUL ... BEDANKT!

                              Comment


                              • #45
                                wie de volledige CD afbeelding (geen DVD-box**) van Civ3 of de kleinere versie zonder snel-achteropeenvolgende-beelden/lawaai wil, kan me gewoon een berichtje sturen en ik zal je enkele bestandverdelers sturen... (zolang ze werken natuurlijk)

                                en nu voor wat meer misleiding** zorgen: je kan Civ3 order-en op deze shops: http://www.hcw.be of http://www.gamemania.be, maar slechts vanaf 16 november; en ik hoop dat het zo'n 1700BF zal kosten
                                In een hoerekotje aan den overkant emmekik mijn bloem verloren,
                                In een hoerekotje aan den overkant bennekik mijn bloemeke kwijt

                                Comment

                                Working...
                                X