Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Daarom: Virtual Reality
    Formerly known as "CyberShy"
    Carpe Diem tamen Memento Mori

    Comment


    • #92
      en niet vergeten hè! civ makes life worthwile
      Give praise and inhale the corruption. - ****rath

      Comment


      • #93
        mist trouwesns niemand die ZOC. ik vind het verschrikkelijk dta al die mannetjes gewoon over je land lopen en een stadje achter je grenzen bouwen. wat vinden jullie hiervan?
        Give praise and inhale the corruption. - ****rath

        Comment


        • #94
          Ja, ik mis dat wel. Want vragen of ze weggaan is een beetje vrijblijvend. Soms kan je ze vragen of ze ze weg halen of oorlog beginnen en dan moeten ze ze weghalen. Maar meestal zeggen ze dat ze hun units weghalen, maar doen dat niet!

          Maar dat zat in civ2 ook al, dus de civ2 remedie maar toepassen:
          zelf ook units in hun gebied plaatsen!
          Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
          If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
          "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

          Comment


          • #95
            maar als je zelf met settlers over hun land gaat lopen en achter hun grenzen stadjes bouwt dan heb je daar toch zoveel corruption, daar heb je niks aan. daarom speel ik nou trouwens ook bijna geen huge map, teveel corruption, om gek van te worden! maarre, als je militairy units in hun gebied zet, willen ze weer oorlog en gaan ze weer zeiken. volgens mij is de oplossing niet dat je het gewoon terugdoet, maar is dit gewoon slecht uitgewerkt.
            ik heb trouwens nog een vraagje. ik heb dat civmod opgestart en wat rules veranderd, gesaved, maar als ik een nieuwe save begin dan zijn die nieuwe regels niet toegepast. wat doe ik fout? help me ff. bedankt.

            scientific (civilizations zuigen trouwens )
            Give praise and inhale the corruption. - ****rath

            Comment


            • #96
              Astonished....

              ... this should be a wonderful language... I can't understand a single word!
              googol... this is a number!
              "Silence Ming. I will let you know when I feel you are needed." - HappySunShine
              "Classic Eyes...But in reality, it works the other way around." - Ming

              Comment


              • #97
                thanx
                Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                Comment


                • #98
                  Heheh, it's supposed to be that way!

                  Het verbaast mij dat Markos deze thread niet gesloten heeft.
                  Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                  If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                  "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                  Comment


                  • #99
                    alleen maar beter toch?
                    maar ken je ff mn vraag beantwoorden die ik eerder gesteld had, als je die weet?
                    Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                    Comment


                    • Het verbaast mij dat Markos deze thread niet gesloten heeft
                      hij denkt vast dat wij fijn met elkaar aan het kletsen zijn over waar we civ3 het goedkoopst kunnen kopen enzo !
                      Weet hij veel dat we hier elkaar informeren over waar je hem gratis kan neerladen en zo

                      of nog beter: hoe we deze webpagina over kunnen nemen
                      Formerly known as "CyberShy"
                      Carpe Diem tamen Memento Mori

                      Comment


                      • Originally posted by campmajor!
                        Life sucks!
                        Life wel ja...
                        -------------------------------><------------------------------
                        History should be known for learning from the past...
                        Nah... it only shows stupidity of mankind.
                        -------------------------------><------------------------------

                        Comment


                        • Originally posted by scientific civ
                          maar ken je ff mn vraag beantwoorden die ik eerder gesteld had, als je die weet?
                          Tja, ik speel civ3 nog steeds kaal, dus ik kan je vraag niet beantwoorden. Bovendien blijf ik civ3 kaal spelen, anders krijg ik een rechtzaak aan mijn broek! (zie onze Duitse vrienden....)

                          Krijg daar trouwens een vieze smaak van in mijn mond, van die Infogrames Duitsland....
                          Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                          If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                          "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                          Comment


                          • ja, gekken. maar hier een tip: speel de germans niet. wist je dat ze op een geheime site iedereen registreren die hun speelt. later pakken ze heel dat militaire en high-tech geheime bondgenootschap op.
                            Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                            Comment


                            • Originally posted by scientific civ
                              ja, gekken. maar hier een tip: speel de germans niet. wist je dat ze op een geheime site iedereen registreren die hun speelt. later pakken ze heel dat militaire en high-tech geheime bondgenootschap op.
                              Nee, natuurlijk niet! Ik speel juist altijd tegen hen!!
                              Modern armor vs. Panzer is niet gemeen!
                              Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                              If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                              "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                              Comment


                              • precies tegen moffen
                                Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                                Comment

                                Working...
                                X