Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • campmajor!
    replied
    Life sucks!

    Leave a comment:


  • Robert
    replied
    in het begin gaat het nog wel, dat betalen,
    maar ze stoppen meestal na een paar jaar.

    in ieder geval wordt je als man dan zwaar onder betaald.

    Leave a comment:


  • tuckson
    replied
    Hmmm...
    Hebben ze dat stabiele leven eenmaal met die vaste relatie, dan vragen ze vaak uitstel van betaling aan.

    Leave a comment:


  • Robert
    replied
    je weet het hé,

    een vrouw wil een leuk leven met een stabiele relatie en betaald daarvoor met sex.
    een man wil sex en betaald daarvoor met zijn leven.

    Leave a comment:


  • campmajor!
    replied


    Zeg dat wel! En dan moet je nog blij zijn ook!

    Leave a comment:


  • Robert
    replied
    de 'female civilization' accepteert alleen deals a la:

    geven:
    je leven en alles wat erbij hoort
    ontvangen:
    al haar problemen

    take it or leave it.

    Leave a comment:


  • campmajor!
    replied
    Originally posted by CyberShy
    zaterdag gekocht bij de FRS in Rotterdam centrum. (hadden veel copien liggen)

    maar ik had hem al 2 weken (warez versie gedownload )

    Nee, ik ga geen 48 uur achter elkaar spelen, ik ben al blij als ik 1 of 2 uur tijd heb om civ3 te spelen. Life is busy.
    Vrijdag gekocht bij FRS. De deal was geaccepteerd!
    En ach die paar pieken meer maken niet uit.

    En wat die 48 uur betreft: Ik heb een vrouw, dus dat zit er niet in...

    Wel ben ik erg te spreken over civ3! Alhoewel een snelle expansie wel erg belangrijk is geworden.....
    En oorlog is riskant, want de KI is vaak erg sterk, zelfs op Warlord niveau!

    Ga vanavond maar weer even spelen als ik een deal kan sluiten met mijn eega:

    We want
    Civ3 playing time
    We offer
    diamants
    furs
    gems
    10 Gold per turn

    Advisor: This deal will probably not accepted....

    Leave a comment:


  • Robert
    replied
    zaterdag gekocht bij de FRS in Rotterdam centrum. (hadden veel copien liggen)

    maar ik had hem al 2 weken (warez versie gedownload )

    Nee, ik ga geen 48 uur achter elkaar spelen, ik ben al blij als ik 1 of 2 uur tijd heb om civ3 te spelen. Life is busy.

    Leave a comment:


  • Paul
    replied
    Ik koop hem pas als ik PBEM kan spelen. Tot die tijd oefen ik af en toe een beetje tegen de computer, maar ik verveel me gauw als ik tegen een tegenstander speel die er niks van kan of zwaar vals moet spelen om het me moeilijk te maken.

    Leave a comment:


  • CapTVK
    replied
    Bij Mediamarkt ligt ie voor fl 99,- maar ik wacht nog even af totdat duidelijk is waar de scenarios en MP blijven. Het gaat bij mij om het principe...



    Nee, ik heb ook nog niet via die "andere" manier. Ik ben nog veel te druk bezig met EU!
    Last edited by CapTVK; November 18, 2001, 12:39.

    Leave a comment:


  • scientific civ
    replied
    wat maakt 10 piek nou uit voor eeuwig geluk?
    en ik heb t trouwes nog tot 4.30 volgehouden, dus 40 uur achter mekaar civ3 gespeeld. ff kijken of iemand dat kan verbeteren.

    scientific

    Leave a comment:


  • tuckson
    replied
    Originally posted by Furious
    OK Ik heppum Free Record Shop 101,35 !!!
    Whow, da's duur. Een beetje hollander kijkt toch even rond? Dynabyte biedt 'em aan voor ruim 99 pietermannen, en als je de klantenkaart hebt (gratis) gaat daar nog eens 10 % vanaf.

    Dus heb je civ3 voor 9 tientjes.

    Leave a comment:


  • scientific civ
    replied
    hebben jullie m nou al? ik zit op 36 uur af en toe achter mekaar spelen. ik ging eigenlijk voor de 48 uur, maar ik val zo in slaap op t toetsenbord. ik heb toch wel af en toe de neiging af te sluiten door die corruption. echt verschrikkelijk! maarre laat ff hore hoe lang jullie t hebben volgehouden.

    scientific

    Leave a comment:


  • scientific civ
    replied
    Pfoe! net 13 uur non-stop gespeeld. dit spel is geweldig! ga straks weer verder want ik moet natuurlijk wel de 48 uur halen, hè. alleen jammer dat hij nog best vaak vastloopt , maar kan aan me computer liggen.
    en aan iedereen die m nog niet heeft (of denkt dat-ie de 20ste pas komt), ga m snel halen! als ze m bij free record nog niet hebben, kijk morgen dan weer, want ik heb m er ook gehaald (ze hadden er alleen maar 4 binnengekregen, en ik was de eerste die m kocht ).


    scientific

    Leave a comment:


  • tomcat ha
    replied
    hij komt in de winkels op de 20.
    het is so **** he ik kwam extra snel uit school om em te installeeren (mijn vader ging `em hale)
    was ie er niet

    Leave a comment:

Working...
X