The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
le mande el turno (3850) a VC el 10 de agosto a las 12:38 pm. No me reboto por lo que asumo que le llego, si no mañana le pregunto.
A true ally stabs you in the front.
Secretary General of the U.N. & IV Emperor of the Glory of War PTWDG | VIII Consul of Apolyton PTW ISDG | GoWman in Stormia CIVDG | Lurker Troll Extraordinaire C3C ISDG Final | V Gran Huevote Team Latin Lover | Webmaster Master Zen Online | CivELO (3°)
Ya no es cuestion de darse de baja o no.. es que esto esta muerto , vamos yo cerraria el hilo y fuera..
o si no vamos a todos a intentar tener nietos para pasarles el pasword y que lo acaben.
Originally posted by mmc65
Ya no es cuestion de darse de baja o no.. es que esto esta muerto , vamos yo cerraria el hilo y fuera..
o si no vamos a todos a intentar tener nietos para pasarles el pasword y que lo acaben.
Originally posted by mmc65
Yo ya los tengo
Ocho peones pasados y ligados. ¡Esta partida la gano!
Originally posted by Vampire Carrot
no me llegó nada
pues a ver si ya vas purgando tu hotmail de caricaturas de garfield
lo vuelvo a mandar...
A true ally stabs you in the front.
Secretary General of the U.N. & IV Emperor of the Glory of War PTWDG | VIII Consul of Apolyton PTW ISDG | GoWman in Stormia CIVDG | Lurker Troll Extraordinaire C3C ISDG Final | V Gran Huevote Team Latin Lover | Webmaster Master Zen Online | CivELO (3°)
Comment