Announcement

Collapse
No announcement yet.

Au Revoire

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Au Revoire

    Does anyone here speak English? I'm confused when I read these pages, it seems as if everyone is Mexicon. Isn't there a separate internet for non english speaking people? If not,how do the chinese type web addresses?

  • #2
    The answer for your first question is here:



    And for your second question, here.

    I'll tolerate those crap about we’re "Mexicons", as, for us, you all are just "gringos" (huevones).

    As I ever say to Americans, there is a entire world outside the US.
    Obra de modo tal que la máxima de tu voluntad pueda ser en todo tiempo principio de una ley universal - Imperativo categórico de Immanuel Kant.
    Yo creo que la gente es sumamente ineficaz para aproximar el placer. Se dan tremendas vueltas. ¡Y putas que les cuesta! Además no hay ninguna religión que no esté a patadas con el placer ¿Qué chuchas pasa? (No se molesten con mi lenguaje. Es científico-vulgar) - Florcita Motuda.
    Escenario C3C: Guerra del Pacífico 2.0

    Comment


    • #3

      A ver si entendes eso
      La verdad absoluta es que todo es relativo

      Comment


      • #4
        Wiglaf es un reconocido troll del foro OT (hacía tiempo que no sabía de él). Ni caso.
        Last edited by jasev; January 2, 2008, 16:25.
        "Son españoles... los que no pueden ser otra cosa" (Cánovas del Castillo)
        "España es un problema, Europa su solución" (Ortega y Gasset)
        The Spanish Civilization Site
        "Déjate llevar por la complejidad y cabalga sobre ella" - Niessuh, sabio cívico

        Comment

        Working...
        X