Eikös se ollut vanhaherra Sigmund F. joka näki lumilapiossakin jotain seksuaalista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tällaisia oli Kassi jutskaillut Muropakettissa:
Jos nyt puhutaan siitä sooloseksin lopettamisesta niin itseltä se on ollut jo kuukauden päiväjärjestyksestä, mikä on minulle aivan tavattoman paljon. Ainoa syy on varmaan se ettei yksinkertaisesti ehdi. Muuta tekemistä; kun nukkuu ~4 tuntia yössä niin eihän sitä edes jaksa.
Jollei sitten Kassilla ole muita keinoja, he he he he he he. He.
He."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
"Urkkatunnilla?" Liikunnassa? Hmh. Älä huoli; kaupungin uimahalli on remontissa, joten uimatunteja ei ole. (Miten sopivasti tämä liittyykään Patriqviumin kokemuksiin)
Vessaan siitä kädelle ja heti! Sairas mies!Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Uusi Winston Churchill on syntynyt!This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Ja hän on kuka? Joku meistä? En kai sentään minä? Tulevaisuudensuunnitelmiini ei ole kuulunut poliittinen ura; kirjallisuuden Nobel-palkinto tosin voisi kelvatakin.Last edited by Kassiopeia; September 10, 2002, 11:39.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Sinä sinä. Luin tässä joku aika sitten sellaisen kirjasen kuin "Kymmenet aivot" jossa kerrottiin kymmenen hieman nerohkon tai hulluhkon historiallisen hahmon (lähinnä erityyppisiä johtajia sekä muutama kirjailija ja yksi filosofi, Nietzsche) omituisuuksista ja omalaatuisuuksista lääketieteelliseltä kannalta katsottuna. Siinä mainittiin (eikä vain ohimennen), että Churchill oli aika uskomattoman kiireinen ja "elämänhaluinen" mies, joka ehti tuskin nukkumaankaan yöllä ja joutui käyttämään unilääkkeitäkin äärimmäisen virkeytensä ja aktiivisuutensa vuoksi.
Eli, toisin sanoen, ehkä et ole uusi Winston Churchill, mutta jos et kerkeä nukkumaan enemmän kuin neljä tuntia yössä, sinulla on ainakin jotain yhteistä hänen kanssaan...
Muuten, kirja oli muutenkin aika kiinnostava, joskin lyhyt. Hitleristä kertova kappaleen voisi, näin esimerkiksi, vetää yhteen sanoilla "This is your Fuhrer... this is your Fuhrer on Bad Drugs(tm)"This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Kuten jo mainitsin MuroPaketissa, minulla ei ole aikaa, ja nyt päivien kuluessa ei enää tarvettakaan.
Uusi Winston Churchill on syntynyt!"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Churchill oli aika uskomattoman kiireinen ja "elämänhaluinen" mies.
Pysyn ruumiiltani suht virkeänä jos nukun tyyliin kaksi tuntia, tunti valveilla, ja taas kaksi tuntia, mutta tällöin en pääse lainkaan REM-vaiheeseen, mikä taas tarkoittaa että henkisesti olen väsynyt. Joten aina toisinaan on vain nukuttava hieman pitempään.
Kuinka vanhaksi Churchill eli?
Ja Nietzschestä; eikös hän joutunut lopullisesti lataamoon ryhdyttyään itkemään jonkin kadulla näkemänsä hevosen kuoleman tähden tjsp.?Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Jos tarpeeksi pitkään antaa himojen hyrrätä hillitsemättömänä, alkaa nähdä uskonnollisia näkyjä. Ethän haluaisi tätä tapahtuvan, ethän?
Tosin, minulla oli hiukan mielenkiintoinen hetki ajatusteni kanssa kun luin Chick's Tracteja ja kuuntelin samalla Bachin Toccata & Fugaa... nah.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
* Käy lukemassa yhden Tractin (vaikuttaisi olevan jotain tekemistä Pascalin vedonlyönnin kanssa) *
Ja jos minä näkisin hevosen kuolevan kadulla niin kyllä minäkin itkisin. Tai ainakin minua itkettäisi. Joskin minulla on kyllä jonkin verran kontrollia siitä mitä ruumiissani tapahtuu, joten en luultavasti todella itkisi... mutta ymmärrän kyllä Nietzscheä jos hänelle niin kävi. Kyllähän se tyyppi hullu oil (ja aivokuppainen, jos oikein muistan, mikä näyttää ulkopuolelle aikalailla siltä että ihminen olisi mielisairas, mutta syy on täysin biologinen) mutta nero myös. Sillä oli se pyhä Clue.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Heitetäänkö tämä nauha viiteensataan tänä iltana, vai jätetäänkö huomiseen?This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Jaas. Minä olen kuunnellut tähän asti tänä iltana noin tunteroisen ohjelmaa sellaisesta paikasta kuin http://www.atheistnetwork.com/ . Minä en tavallisesti välitä kovin paljoa näistä uskonnollisista asioista (ateismi on, IMO, uskonto, eihän siitä edes puhuta muulloin kuin muiden uskontojen yhteydessä), mutta tänä iltana sattui vaan tekemään mieli kuunnella radiota.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment