Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutch Release date thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dutch Release date thread

    If the english do not care, I'll make this a dutch-language thread for the dutch among us to find out where to get the game asap in The Netherlands, and where as cheap as possible (after all we're dutch )
    ----------------

    Ik heb nog steeds nergens op internet een nederlandse winkel gevonden waar je civ3 kunt bestellen. Iemand enig idee ?

    Free Record Shop maakt geen melding van civ3
    shop.nl maakt geen melding van civ3
    niks niemand niks noppes maakt melding van civ3.

    argh. gefrustreerd.

    CyberShy
    Formerly known as "CyberShy"
    Carpe Diem tamen Memento Mori

  • #2
    hehehe, klootzaks it is ever worse here. they stare at me and they do not even speak english i think you may try getting it from EB...they ship to Netherlands...perhaps...

    Comment


    • #3
      Larusso:It you want to insult,it's klootzak(no s for single) and klootzakken (for plural)
      tsjtsjtsj

      Cybershy: gewoon geduld hebben,hier in België heb ik er ook nog niks van gezien.(Free Record shop dat heeft hier toch de gewoonte tamelijk duur te zijn hoor)

      misschien es bij de Fnac gaan zien??

      Shade
      ex-president of Apolytonia former King of the Apolytonian Imperium
      "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." --Thomas Alva Edison (1847-1931)
      shameless plug to my site:home of Civ:Imperia(WIP)

      Comment


      • #4
        *haalt schouders op*
        Ik heb wel ff geduld. Ik heb al zo lang voor alles moeten wachten dat een weekje extra voor Civ3 geen probleem voor me is.

        Dan is er natuurlijk ook nog mijn vriend die voor een prikje civ3 uit de VS zou kunnen halen
        Elen sila lumenn' omentielvo

        Comment


        • #5
          Shade, Het Computerwinkeltje en Gamemania vermelden Civ 3 reeds als "verwacht op 16 november"

          Nog 19 dagen Ik denk dat ik maar es in Brussel naar een import winkel met PC games ga zoeken
          In een hoerekotje aan den overkant emmekik mijn bloem verloren,
          In een hoerekotje aan den overkant bennekik mijn bloemeke kwijt

          Comment


          • #6
            Assur,in de laatste 'Netwerk' staat een klein artikel over Civ III(zonder enige echte informatie trouwens,daar zijn ze er zelfs nog van overtuigd dat er MP zou kunnen aanwezig zijn)waarin ook wordt gesproken over 16 november.

            (btw artikel was meer dan zwak )

            Shade
            ex-president of Apolytonia former King of the Apolytonian Imperium
            "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." --Thomas Alva Edison (1847-1931)
            shameless plug to my site:home of Civ:Imperia(WIP)

            Comment


            • #7
              Dus niemand weet eigenlijk nog iets, dat vind ik toch wel vervelend. Ik had Apolyton iets meer info verwacht. Zou Infogrames het zelf niet weten dan? Zouden die geen releasedata vrij kunnen geven?

              'Markos, make those people at Infogrames give us a release dates list.'

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oligarf
                'Markos, make those people at Infogrames give us a release dates list.'
                Hihi, Denk je echt dat ie al die nederlandse berichten langsfietst om te checken of er ergens iets met zijn naam tussenhangt in een taal die hij nog begrijpt ook?

                Over de release date, het lijkt zo'n beetje het best bewaarde geheim van het jaar te zijn. Op een site als Gamez.nl is er sinds begin augustus ook geen letter meer over geschreven.

                Nu we trouwens toch in een fatsoenlijke taal bezig zijn, wist je dat er ook een preview in onze moerstaal rondzwerft op gamespot.nl?

                Spannend nieuws hoef je er niet te zoeken, da's nog minder dan op Gamez.nl.

                Ga je nou op Bruna.nl kijken, dan kun je Civ 3 gewoon bestellen, alsof het er al is??????????? Voor de aardigheid de prijs even bekijken:
                Dat is dan fl 109,95 ex. bezorgkosten a.u.b.

                Ik wil niet weten wat de LE dan nog gaat kosten.

                De NL Store heeft Civ 3 voor fl 107,- in de lijst staan met een releasedatum van 16 november.
                Nou staat die datum ook bij Test of Time genoemd, dus hoe betrouwbaar dat nou weer is???

                Laat ik me er voorlopig maar op richten.

                Groentes,
                -----
                aanvulling:
                Sorry, de link naar NLStore doet niet wat ie moet doen. Zoek op de site effe naar Civilization, dan kom je er ook wel (wat verderop in de results lijst).
                Last edited by tuckson; October 28, 2001, 17:59.
                -------------------------------><------------------------------
                History should be known for learning from the past...
                Nah... it only shows stupidity of mankind.
                -------------------------------><------------------------------

                Comment


                • #9
                  Ik ben van het weekend bij Music World in Woerden langs geweest. Ik vroeg naar de release datum, en de man achter de kassa haalde 16 november uit z'n computer.

                  Lijkt dus inderdaad de 16e te zijn.
                  Ik denk dat ik maar ga wachten, en het niet ga laten overvliegen uit de US. Zonde van het geld ( $30 import en bezorgkosten )
                  Formerly known as "CyberShy"
                  Carpe Diem tamen Memento Mori

                  Comment


                  • #10
                    Nu we trouwens toch in een fatsoenlijke taal bezig zijn,
                    Ik dacht dat het enkel Engelsen/Amerikanen waren die dat van hun moedertaal dachten.
                    Het verwondert mij dat er nog geen is komen klagen.
                    (damn nu moet ik toch wel oppassen voor dt-kemels zeker)

                    Allez het wordt dus de 16e.

                    Shade
                    ex-president of Apolytonia former King of the Apolytonian Imperium
                    "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." --Thomas Alva Edison (1847-1931)
                    shameless plug to my site:home of Civ:Imperia(WIP)

                    Comment


                    • #11
                      Ik kom net van Free Record en die vent zei dat civ 3 "dr aan komt". Ik kon verder zn beeldschermpie niet zien ofzo, of dat-ie lult. (misschien vind-ie 16 nov wel erg snel) Maar ik ga dus zeker wel elke dag naar free record om te klijken of-ie dr al is. kkan eg ni wachte.
                      Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                      Comment


                      • #12
                        Dutch language thread...
                        Next you'll be begging for a Nederlandse Versie...
                        Civilizatie III, ja toch, das pas klussen en wonen.

                        Anyways, ik denk dat als die Nederlandse klotzakken niet voor vijf November een LE in de winkel heb zitten staan, ga ik gewoon online om een te gedowloaderen... phwuah!
                        To be one with the Universe is to be very lonely - John Doe - Datalinks

                        Comment


                        • #13
                          ik wou vandaag nog bij de dixons langs gaan vragen wanneer ze 'm daar krijgen, maar ik was vergeten dat ie op maandag pas om 13:00 open gaat, en ik was daar om 12:15....
                          <Kassiopeia> you don't keep the virgins in your lair at a sodomising distance from your beasts or male prisoners. If you devirginised them yourself, though, that's another story. If they devirginised each other, then, I hope you had that webcam running.
                          Play Bumps! No, wait, play Slings!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lemmy
                            ik wou vandaag nog bij de dixons langs gaan vragen wanneer ze 'm daar krijgen, maar ik was vergeten dat ie op maandag pas om 13:00 open gaat, en ik was daar om 12:15....
                            Nou, de Dixons hoef je niet te proberen. Rond de feestdagen zeiden ze tegen mij.....

                            Ik hoop maar dat Chips & Bits snel levert, want ik wil civ3! Ik heb nu nog 1,5 week vrij, dus.....
                            Member of Official Apolyton Realistic Civers Club.
                            If you can't solve it, it's not a problem--it's reality
                            "All is well your excellency, and that pleases me mightily"

                            Comment


                            • #15
                              als civ3 dr eindelijk is in ned, motte we eigelek ff kijke wie het langst civ achter mekaar hep gespeeld. ik denk dat ik het wel 48 uur volhou met een stapel broodjes en 3 flessen cola naast me
                              Give praise and inhale the corruption. - ****rath

                              Comment

                              Working...
                              X